Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Deutsche Bahn vasúttársaság mozdonyvezetőit képviselő szakszervezet minden eddiginél hosszabb, 109 órás sztrájkot jelentette be kedden. Az egész Németországra kiterjedő munkabeszüntetés szerdán kezdődik és jövő hétfőig tart.
A szakszervezet közleménye szerint a teherszállító vonatok mozdonyvezetői szerdán délután 15 órakor hagynak fel a munkával, a személyszállító vonatokat vezetők pedig csütörtökön hajnal 2 órakor lépnek sztrájkba. A munkabeszüntetés hétfőn reggel 4 órakor ér véget.
A sztrájk idejére rendkívüli menetrendet állítanak össze, reményeik szerint minden harmadik járat közlekedik majd.
A csaknem 200 ezer embert foglalkoztató vasúttársaság 20 ezer dolgozóját képviselő szakszervezet egyebek mellett 5 százalékos béremelést követel a munkaadótól, és azt akarja elérni, hogy ne csak a mozdonyvezetők, hanem más területeken dolgozó vasutasok, például a jegykezelők nevében is tárgyalhasson a bérekről.
Ezt azonban a gazdasági érdekképviseletek és pártok is bírálták. A német kereskedelmi és iparkamarák szövetsége helyettes ügyvezető igazgatója, Achim Dercks szerint "ami a vasútnál történik, az méreg a gazdaságnak", hiszen a vasúti áruszállítás felfüggesztése már néhány napon belül is termelési zavarokhoz vezet.
A konzervatív CDU főtitkára, Peter Tauber szerint a munkabeszüntetés rekord hosszúsága azt jelzi, hogy a GDL-nél "elveszítették a mértéket".
A GDL az utóbbi hónapokban már négyszer szervezett sztrájkot, legutóbb, október közepén 50 órás munkabeszüntetést tartottak, akkor utasok milliói rekedtek a pályaudvarokon, mert a távolsági vonatok kétharmada nem közlekedett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Forma–1 egykori ura felidézte, hogy annak idején még a KGB-vel kellett tárgyalnia a Magyar Nagydíj megrendezéséről.