Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Hosszú riportokban foglalkozott az RTL Klub Híradója a reklámadó megemelni tervezett legmagasabb kulcsáról szerda este.
Két hosszú riportban is beszámolt az RTL Klub szerda esti Híradója a reklámadó megemelni tervezett legmagasabb kulcsáról, többször is kihangsúlyozva, hogy ez kizárólag az RTL Klubot érinti.
Az első riportban arról tudósították a nézőket, hogy a módosítót hajnali háromkor nyújtották be és ma már szavaztak is róla a törvényalkotási bizottságban, az MSZP kivonult a bizottság üléséről.
Arról is beszámoltak, hogy a Magyar Reklámszövetség is felháborodott a legújabb híreken. Szerintük a lépés egyértelmű jelzés a teljes iparág és valamennyi érintett szereplő számára abban a tekintetben, hogy a kormányzat részéről semmilyen együttműködési szándék nincs és ezen tervezett intézkedés tovább torzítja az iparágban a reklámadó következtében létrejött piaci helyzetet, továbbá vállalatok ellehetetlenítését célozza meg. A reklámadó törvény az MRSZ szerint káros a magyar gazdaságra, a kommunikációs iparágra és számukra érthetetlen, hogy a kormányzat a saját gazdasági céljaival is ellentétes intézkedést irányoz elő.
A Híradó riportere megkísérelte megszólaltatni az NGM államtitkárát, Tállai András, ám ő épp "fejben arra készült", hogy mit fog mondani a gazdasági bizottság ülésén, így hiába üldözték a folyosón, nem válaszolt a kérdésekre. Az NGM másik államtitkára, Glattfelder Béla pedig azt ismételgette, hogy az arányos közteherviselésen alapul a törvénymódosítás, és az adófizetők adófizetési képességét vették figyelembe.
Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója telefonon azt nyilatkozta a Híradónak, hogy a kormány újabb támadást indított a csatorna ellen és egyértelműen az a célja, hogy kiűzze az RTL-t Magyarországról.
Egy másik riportban arról számolt be a Híradó, hogy Varga Mihály nemrég még kijelentette: a reklámadón nem kívánnak változtatni, abban a formában marad, ahogy korábban megszavazták, ám most mégis módosult a szabályozás. A riportban emlékeztettek, hogy az RTL-csoport nemzetközi bírósághoz fordult, és a reklámadót az Európai Bizottság is vizsgálja.
Mint arról beszámoltunk: a kormány 40-ről 50 százalékra javasolja emelni a reklámadó legmagasabb kulcsát – mondta a Nemzetgazdasági Minisztérium adózásért és számvitelért felelős helyettes államtitkára szerdán Budapesten, az Országgyűlés törvényalkotási bizottságának ülésén.
Pankucsi Zoltán a bizottság előtt lévő adótörvényekhez benyújtott háttéranyaghoz fűzött szóbeli kiegészítést a meghallgatáson. Ott közölte, hogy felülvizsgálták a reklámadó kulcsait, és ezután döntöttek a legmagasabb kulcs emeléséről.
Elmondta azt is: csökkentenék a reklámadót fizetők adminisztratív terheit, részben úgy, hogy létrehoznának egy adatbázist az adót megfizetőkből, amit a Nemzeti Adó- és Vámhivatal kezelne.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Itt a 7-es számú digitális polgár. Vétel.