Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egyelőre csak a megyei matricás útdíjfizetés bevezetését támogatja a Magyar Autóklub.
Részben ért csak egyet a tervezett útdíjrendszerrel a Magyar Autóklub - közölték csütörtöki elnökségi döntésükre hivatkozva. Azt írják, hogy a tervezett intézkedések közül a támogatják a megyei matricás rendszer bevezetését, viszont az elkerülő és bevezető utak fizetőssé tételét a szükséges hatástanulmányok megismeréséig ellenzik.
A Budapest környéki agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői azt közölték pénteken, hogy előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában elutasítják a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részeinek, valamint az M0 egyes szakaszainak fizetőssé tételét.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tervei szerint megszűnik januártól az M0-s általános díjmentessége: a körgyűrű M5-ös autópálya és M4-es autóút (4. sz. főút), valamint M3-as autópálya és 11. sz. főút közötti szakaszai, és a gyorsforgalmi úthálózat M0-s autópályán belüli részei (például M1-es és M7-es bevezető a Budapest táblától) januártól csak matricával lesznek használhatók. Januártól egy-egy megye díjköteles útjait újfajta, éves e-matricákkal is használhatják majd az autósok, amelyek ötezer forintba kerülnek majd.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.