Varga Mihály azt mondta, hogy a megállapodások alapján nemsokára konzultációt kezdenek a Versenyszféra és a Kormány Állandó Konzultációs Fórumának keretei között a munka törvénykönyve tapasztalatairól, a szociális partnerek módosítási javaslatairól, a sztrájktörvényről, valamint a különösen nagymértékű fizikai, pszichikai terhelést okozó munkát végzők helyzetének javításáról.
105 ezer forintra nő a minimálbér
Jövőre 105 ezer forint lesz a minimálbér, a garantált bérminimum összege 122 ezer forint, a vállalkozási szférának ajánlott béremelés mértéke pedig 3-4 százalék. A bérmegállapodást a kormány nevében Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter írja alá a munkaadói és munkavállalói érdekképviseletek vezetőivel hétfőn.
Hadházy szerint egy tiszás képviselő is hasznot húzott a százszorosan túlárazott paksi földmutyiból
Reagált a tiszás képviselő Hadházy földmutyis posztjára: egykori alkalmazottjának nagyapját akarta megvédeni az ingatlanspekulánsoktól
Balásy Gyula cége megpróbált keresztbe feküdni Magyarország népszerűsítésének
387 millió forintért utazott külföldre Sulyok Tamás, de a legdrágább tételt Novák Katalintól örökölte meg
Párizsban 232 millió forint közpénzbe fájt az elnöki delegáció szállása.