szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Kedden délelőtt egyik olvasónk jelezte, hogy nem töltődik be a Diákhitel weboldala. Az oldal 11 óra után is elérhetetlen volt, a Diákhitel Központ Zrt. tájékoztatása szerint szerverproblémákkal küzdöttek, egyelőre nem tudják megmondani, mikor áll helyre a működés. A telefonos és személyes ügyfélszolgálat azonban működik.

A hvg.hu egyik olvasója kedd délelőtt jelezte: leállt a Diákhitel weboldala. A rendszertől (Diákhitel Direkt) hétfőn kapott egy jelzést, hogy üzenete érkezett, és még akkor megpróbált belépni a rendszerbe, ám nem sikerült. Kedd délelőttre pedig a Diákhitel központi weboldala is leállt, már nem lehetett betölteni az oldalt.

Lapunk telefonon megkereste a Diákhitel Központ Zrt.-t, ahol Imre Zita marketing és kommunikációs igazgató elmondta, hogy mind a Diákhitel, mind a Diákhitel Direkt weboldal esetében szervergondokkal küzdenek, egyelőre nem lehet megmondani, mikor lesznek elérhetőek az oldalak, így azt sem lehet tudni, mikor folytatódhat az online ügyintézés. Imre elmondta, hogy a telefonos és személyes ügyfélszolgáltatás ugyanakkor működik, így akinek sürgős elintéznivalója van, az ilyen módon tud ügyeket intézni.

A Diákhitel online rendszere január elején sem működött teljesen rendben: a Pénzcentrum akkor azt írta, hogy technikai probléma miatt napokig hibásan vagy egyáltalán nem jelentek meg a Diákhitel Direkt felületén a törlesztések befizetés tranzakció. A Diákhitel Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója akkor kiemelte, hogy várhatóan elhárítják a kódolási problémát, és az online felületen is minden ügyfél számára elérhetőek lesznek a korábban könyvelt tételek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!