Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Ötéves csökkenés után tavaly újra emelkedtek a magyarországi televíziós reklámköltések – mondta a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és az EY közös felmérésének eredményeit bemutató csütörtöki sajtótájékoztatóján Kovács Krisztián, a MEME elnöke.
A piaci szereplők már a második fél évre azt jelezték előre, hogy megtörik a gazdasági válsággal kialakult csökkenő trend – mondta Kovács Krisztián a MEME elnöke a 10 százalékos emelkedést jelentő 50,024 milliárdos nettó reklámbevételről.
Az eseményen elhangzott az is, hogy az országos földfelszíni sugárzású adók bevétele stagnált, és ez adta az összes bevétel 64 százalékát, míg a többi terület 28 százalékos bővülést könyvelhetett el.
Kovács Krisztián hozzátette, ezzel az adattal a 2011-es 54,9 milliárd alatt, de a 2012-es 48,7 milliárd felett teljesített tavaly a hazai televíziós reklámpiac, amely a 2008-as csúcsévben még 78,5 milliárd forintos bevételt könyvelhetett el.
Havas István, a tévétársaságok és sales-house-aik által közölt nettó – azaz kedvezményekkel és ügynökségi jutalékokkal csökkentett – adatokat összegző EY képviselője arról beszélt, hogy a felmérés a piac 99 százalékát vizsgálja, az idén pedig – szemben néhány korábbi esztendővel – nem készítettek kutatást a rádiós piacról.
Megemlítette, a szpotbevételek 9, az egyéb jellegűek 29 százalékkal emelkedtek tavaly, előbbiekből az országos csatornák 29,9, utóbbiakból 2,3 milliárd forintos bevételre tettek szert; a kábelen terjesztett adóknál a két adat 17,2 milliárd, illetve 672 millió forint volt.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.