Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A televíziós bevételek 50, az internetes hirdetések 47,3, a sajtópiac 34,6 milliárd forint körül alakultak; ez 10, illetve 20,9 százalékos növekedést, a print kiadványoknál viszont 3,22 százalékos csökkenést jelentett.
A tavalyi 189,05 milliárd forintos hazai reklámköltés 7,77 százalékkal múlja felül a 2013-as adatot - jelentette be Hivatal Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) alelnöke egy keddi budapesti rendezvényen. A televíziós hirdetési bevételek 50, az internetes hirdetések 47,3, a sajtópiac 34,6 milliárd forint körül alakultak; ez 10, illetve 20,9 százalékos növekedést, míg a print kiadványoknál 3,22 százalékos csökkenést jelent.
A direkt marketingből származó bevételek 29,5 milliárdos összege mintegy 2, a köztéri hirdetések 15,6 milliárdja 8,6 százalékos növekedést jelez, míg a rádiós reklámbevételek 9,3 milliárdja 5,8 százalékkal múlja felül a 2013-as adatot. A köztéri, de nem hagyományos falfelületi ambient szektor 2,5 milliárdja 1,3, a mozi 1,3 milliárdos bevétele 16 százalékos javulás. A televízió részesedése 25,9-ről 26,3, az interneté 22,2-ről 24,9 százalékra emelkedett a reklámköltésekben, míg a print 20,3-ról 18,2 százalékra zsugorodott.
Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke arról beszélt, hogy a tavalyi számokat több egyszeri hatás is befolyásolta, köztük az országgyűlési és az önkormányzati választás, valamint a labdarúgó világbajnokság vagy az állami költések soha nem látott, 35 százalékos mértékű, 6-8 milliárd forintos növekedése. Mint mondta, ez utóbbi által "az állam kinyilvánította, hogy hisz a reklámban, hisz a kommunikáció erejében".
Novák Péter, az internetes ágazatot összefogó IAB Hungary vezetője arról beszélt, hogy legnagyobb szeletük, a display marketing 10 százalékkal növekedett, a keresőmarketing a bevétel esése ellenére is erős második az online piacon, az apróhirdetéshez kapcsolódó reklámok 30 százalék fölötti növekedést hoztak, míg az e-mail tagozat a korábbi csökkenés után komoly lendületet kapott; eközben 140 százalékkal bővült a mobilreklám piaca.
Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke azt emelte ki, hogy az idei lehet az az esztendő, amikor a print piac eléri a növekedést megelőző egyensúlyi pontot. Megemlítette: a hazai print piac teljes árbevétele 100,4 milliárd forint, amiből mintegy 60 milliárd a terjesztési árbevétel, 5,6 milliárdot pedig a lapokkal azonos vagy azokéhoz hasonló tartalmak hoztak.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Még több százezer szavazatra lett volna szükség ahhoz, hogy érvényes legyen a 2022-es referendum, mégis ezt tekinti a kormány a népakarat megnyilvánulásának.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Timur Ivanovot a bíróság különösen nagy értékű sikkasztásban, valamint bűnszövetkezetben elkövetett, ugyancsak különösen nagy értékű pénzmosásban találta bűnösnek.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.
A tettes a korábbi élettársa volt, aki a támadás folyamán életveszélyesen megsebesítette a közös gyereküket, majd magával is végzett.