Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A kormány 5-10 százalékos reklámadót javasolhat - közölte az atv.hu szerint Lázár János a parlamentben. A gazdasági bizottság keddi ülésén Rogán Antal Fidesz-frakcióvezető és Lázár szavaiból még az derült ki, 3-5 százalékos lehet a reklámadó.
Amennyiben a reklámadó sávos lesz, „a sávok között nem lehet aránytalan különbség. Én úgy gondolom, hogy 5 és 10 százalék közötti javaslattal fog élni a kormány" - mondta az atv.hu szerint Lázár János kedden a parlamentben.
A Miniszterelnökséget vezető miniszter szerint a reklámadó legmagasabb európai kulcsa jelen pillanatban 5 százalék, az Európai Bizottság erre vonatkozóan azt a megjegyzést tette, hogy a reklámadónak megfizethetőnek kell lennie. „Lassan-lassan a közmédia állami támogatásának csökkennie kell” - mondta még Lázár a beszámoló szerint.
Az atv.hu felidézte, hogy korábban még más elképzelések éltek a reklámadó mértékéről. A gazdasági bizottság keddi ülésén elhangzottakkal kapcsolatban az MTI arról számolt be, hogy kormány 3-5 százalékos reklámadót mérlegelhet, és arra törekszik, hogy a kisebb médiacégeket megvédje - legalábbis ez körvonalazódott az ülésen Lázár János és Rogán Antal szavaiból.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.