Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az IBUSZ-hoz nyolc foglalás érkezett a Kun-Mediátor Kft.-n keresztül, ami 16 személyt jelent, közülük van, aki már jelentkezett, a többiekkel most veszik fel a kapcsolatot.
Az IBUSZ vezérigazgató-helyettese, Komora Zoltán ismertette: a Kun-Mediátor viszonteladóként már évek óta értékesítette az IBUSZ árualapját. A foglalások júliusra-augusztusra szólnak, az utasok még csak az előleget fizették be. Az IBUSZ most minden utastól bekéri a nála lévő bizonylatokat, utazási szerződéseket.
A foglalások élnek, aki az IBUSZ-nál foglalt, és minden utazási szerződése rendben van, el is fog utazni - hangsúlyozta a vezérigazgató-helyettes. Hozzátette, most már közvetlenül náluk kell intézni az utazással kapcsolatos ügyeket.
A Kun-Mediátor Szolgáltatói Kft.-ről szerdán hozták nyilvánosságra, hogy ügyfelei nem jutnak hozzá a befektetésükhöz. A társaság a cégbejegyzésben utazási irodaként szerepel, de pénzügyi szolgáltatással is foglalkozott. A cég vezetőjét a rendőrség is keresi.
Békési Tamás, a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal (MKEH) főosztályvezető-helyettese szerdán az MTI érdeklődésére közölte: az utazási vállalkozótól nem érkezett olyan jelzés, hogy fizetésképtelen lenne, nem tudja az utasait elutaztatni vagy hazaszállítani. A Kun-Mediátor Szolgáltatói Kft. utazásszervezői és utazásközvetítői tevékenységével összefüggő jogsértő körülményről nincs tudomása a hatóságoknak. Kicsi az esélye annak, hogy lenne jelenleg külföldön tartózkodó utas, de erről egyelőre nincs információ - jelezte a főosztályvezető-helyettes.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.