Kiszervezi védelmi ipari érdekeltségeit a magyar állam
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) két éve készített jelentésében olyan dolgok szerepeltek, amelyek alapján az egész M4-es beruházásról le lehetett volna mondani. Nem kellett volna mást tennie a kormánynak, mint elolvasni – írja a Népszabadság.
Az azóta már megszüntetett NFÜ két éve, 2013. április 4-én postázta azt a minőség-ellenőrzési jelentést, amelyben 29 ponton szólt hozzá a kartelgyanú miatt félúton berekesztett M4-es autópálya építéséhez kapcsolódó állami tenderfelhívásához. Az ügynökség a pontoknak csak a harmadát, csupán tízet talált megfelelőnek – olvasható a Népszabadságban.
A 19 kifogásolt pont mindegyikéhez észrevételeket tettek, és az autópálya-építés finanszírozását kifejezetten aggályosnak találták. Ugyanakkor az NFÜ jelentésből az nem derül ki, hogy foglalkozott-e bárki is azzal, hogy az M4-es autópálya új, Abony és Fegyvernek közti szakaszának megépítéséhez Brüsszel nem ígért semmiféle támogatást.
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. A cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változások kerülnek bemutatásra.
Még mintegy 186 milliárd forint kedvező feltételű pénzügyi forrás érhető el az EXIM-nél a Demján Sándor Program keretében meghirdetett konstrukciókban.
Csak a magyarok kisebbsége minősíti magát bal- vagy jobboldalinak – derül ki a Medián júniusi kutatásából. A magukat centristának tartók és a baloldali szavazók körében is biztosan vezet a Tisza Párt.
Magyarország felébredt, pezseg, forr és tüntet, és egész biztosan tudja, mit nem akar. Állampártot. Vélemény.
A MÁV részletesen megírta a HVG-nek, mit tesznek, hogy minél kevesebb baj érhesse az utasokat.
A CATL szerint nincs csoportos létszámleépítés, sőt még bővültek is.
A közbeszerzéseken tőkeerőssé vált építőipari cégek bármikor le tudnak csapni versenytársaikra.