Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Ismét az RTL Klubot működtető társaság egyik vezetőjét ítélte a legbefolyásosabb hazai médiairányítónak a Marketing & Media kommunikációs szaklap és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ).
A szakmai zsűri által meghozott, csütörtökön Budapesten bejelentett döntés szerint a 2008-as indulás óta először nem Dirk Gerkens, a kereskedelmi csatorna posztjáról nemrégiben távozott vezérigazgató, hanem Vidus Gabriella kereskedelmi igazgató került az M&M Top 50 lista élére.
Simon Krisztián, a Marketing & Media főszerkesztője az eseményen azt mondta, a másfél tucat szakember által meghozott döntés szempontja volt, hogy az érintett tulajdonosként vagy menedzserként mekkora összeg felett rendelkezik, annak elköltésére mekkora hatással van véleménye, személyisége, illetve hogy ezek milyen mértékben változtak az előző évhez képest.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Bige Dávid azt mondta, havi tízezer forinttal támogatja a pártot
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.