szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Ismét az RTL Klubot működtető társaság egyik vezetőjét ítélte a legbefolyásosabb hazai médiairányítónak a Marketing & Media kommunikációs szaklap és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ).

A szakmai zsűri által meghozott, csütörtökön Budapesten bejelentett döntés szerint a 2008-as indulás óta először nem Dirk Gerkens, a kereskedelmi csatorna posztjáról nemrégiben távozott vezérigazgató, hanem Vidus Gabriella kereskedelmi igazgató került az M&M Top 50 lista élére.

Simon Krisztián, a Marketing & Media főszerkesztője az eseményen azt mondta, a másfél tucat szakember által meghozott döntés szempontja volt, hogy az érintett tulajdonosként vagy menedzserként mekkora összeg felett rendelkezik, annak elköltésére mekkora hatással van véleménye, személyisége, illetve hogy ezek milyen mértékben változtak az előző évhez képest.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!