Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Megkezdi az elkerülhetetlennek látszó országos demonstráció előkészítését a Vízügyi Közszolgáltatási Dolgozók Szakszervezete (VKDSZ) - rögzítette határozatban a szakszervezet országos választmánya.
A szakszervezeti szövetség országos választmányi értekezlete értékelte az ágazatban kialakult helyzetet, amelynek következtében alacsony az ágazati átlagkereset, több munkáltatónál felfüggesztették vagy csökkentették a dolgozók béren kívüli juttatásait - olvasható a VKDSZ szerdai közleményében.
A VKDSZ vezető tisztségviselői eddig eredménytelenül tárgyaltak a bérfelzárkóztatásról, illetve az integráció miatt kialakult bérfeszültségek felszámolásáról, ezért a tagság úgy látja, hogy határozottabb fellépésre van szükség.
Felidézték, hogy az elmúlt három évben végbement strukturális átalakulás miatt a korábbi 400 vízmű helyett ma már csak 42 rendelkezik működési engedéllyel. Az integrációval együtt járó többletkiadások, az ágazatot érintő különböző adóterhek nehéz helyzetbe sodorták az üzemeltetők döntő többségét.
A pénzügyi problémák miatt nincs elég forrás a szükséges karbantartásokra, fejlesztésekre, ugyanakkor az alacsony ágazati átlagkereslet nem biztosítja a felkészült szakemberek foglalkoztatását - tették hozzá. A víziközmű-szolgáltatás területén jelenleg mintegy 20 ezer munkavállaló dolgozik, a VKDSZ-nek 8500 tagja van.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.