Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"29d777ed-bd8a-46e1-a430-9d34a3de9aca","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"Közel négyezer forintnak megfelelő összeg a behajtási díj naponta. ","shortLead":"Közel négyezer forintnak megfelelő összeg a behajtási díj naponta. ","id":"20250106_Elsokent-az-USA-ban-New-Yorkban-is-bevezettek-a-dugodijat","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/29d777ed-bd8a-46e1-a430-9d34a3de9aca.jpg","index":0,"item":"880d5b48-58e1-4cc1-8527-4c52fa98cc8d","keywords":null,"link":"/cegauto/20250106_Elsokent-az-USA-ban-New-Yorkban-is-bevezettek-a-dugodijat","timestamp":"2025. január. 06. 08:05","title":"Elsőként az USA-ban, New Yorkban is bevezették a dugódíjat","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"2f1c09ed-7edf-438e-940f-d41af857cdcd","c_author":"Ligeti Nagy Tamás","category":"360","description":"Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.","shortLead":"Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát...","id":"20250105_hvg-nexus-harari-tortenelem-mesterseges-intelligencia","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/2f1c09ed-7edf-438e-940f-d41af857cdcd.jpg","index":0,"item":"931fd9c0-b3de-41ae-8842-385da5a3d4b9","keywords":null,"link":"/360/20250105_hvg-nexus-harari-tortenelem-mesterseges-intelligencia","timestamp":"2025. január. 05. 19:30","title":"\"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök\" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"05fbda87-26a2-4086-82bf-07405229d394","c_author":"MTI","category":"itthon","description":"Tűz volt egy budapesti szállóépület egyik szobájában vasárnap délután, rövid időre kétszázötven embernek kellett elhagynia az épületet, de senki nem sérült meg.","shortLead":"Tűz volt egy budapesti szállóépület egyik szobájában vasárnap délután, rövid időre kétszázötven embernek kellett...","id":"20250105_budapest-tuz-szallo-tuzoltosag-evakualas-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/05fbda87-26a2-4086-82bf-07405229d394.jpg","index":0,"item":"1b912191-0800-4c13-8369-544775b39fc3","keywords":null,"link":"/itthon/20250105_budapest-tuz-szallo-tuzoltosag-evakualas-ebx","timestamp":"2025. január. 05. 20:05","title":"Tűz volt egy budapesti szállóban, 250 embert kellett evakuálni","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"14fc4535-dc88-431e-8ff6-54dc259ee877","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Több ponton is megújították a Starship űrhajót, mely a hetedik tesztje során már rakományt is szállít majd.","shortLead":"Több ponton is megújították a Starship űrhajót, mely a hetedik tesztje során már rakományt is szállít majd.","id":"20250107_spacex-starship-tesztrepules-valtoztatasok-rakomany","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/14fc4535-dc88-431e-8ff6-54dc259ee877.jpg","index":0,"item":"021e1422-8ce2-4b98-ba95-37781c107f6b","keywords":null,"link":"/tudomany/20250107_spacex-starship-tesztrepules-valtoztatasok-rakomany","timestamp":"2025. január. 07. 18:03","title":"Teljesen megújult Starshipet tesztelhet napokon belül a SpaceX – eddig példátlan dologra is készül a cég","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"a62c0dc2-3787-4ea2-8a9c-e73f4dd0ce78","c_author":"hvg.hu","category":"elet","description":"Nagyon egyszerű magyarázata van annak, miért keletkezik por egy olyan lakásban is, amelyben nem jár senki, és nincsenek is nyitva az ablakai.","shortLead":"Nagyon egyszerű magyarázata van annak, miért keletkezik por egy olyan lakásban is, amelyben nem jár senki, és nincsenek...","id":"20250106_hogyan-keletkezik-a-por-zart-lakasban","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/a62c0dc2-3787-4ea2-8a9c-e73f4dd0ce78.jpg","index":0,"item":"3e0f2d69-a291-487f-8ae2-1efd3ae5a01f","keywords":null,"link":"/elet/20250106_hogyan-keletkezik-a-por-zart-lakasban","timestamp":"2025. január. 06. 05:50","title":"Miért gyűlik össze a por akkor is, ha minden ablak zárva van?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"38d1c85b-ae2c-45a7-b626-53c67db1390b","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"Az aláírásokkal trükközhettek.","shortLead":"Az aláírásokkal trükközhettek.","id":"20250106_atlatszo-fidesz-szentes-kepviselo-vademeles-valasztasi-csalas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/38d1c85b-ae2c-45a7-b626-53c67db1390b.jpg","index":0,"item":"d0a5a5f1-a851-4c83-af6d-9aba0bfe8010","keywords":null,"link":"/itthon/20250106_atlatszo-fidesz-szentes-kepviselo-vademeles-valasztasi-csalas","timestamp":"2025. január. 06. 10:32","title":"Átlátszó: Választási csalás miatt emeltek vádat a Fidesz egyik szentesi képviselője ellen","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"ae7bcee0-c6ee-4490-a198-5a1caccb008b","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"Változik a jogi helyzet – ezzel magyarázta a McDonald’s azt, hogy visszavonta a sokszínűségi célkitűzéseit.","shortLead":"Változik a jogi helyzet – ezzel magyarázta a McDonald’s azt, hogy visszavonta a sokszínűségi célkitűzéseit.","id":"20250107_McDonalds-sokszinusegi-celok-dei","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/ae7bcee0-c6ee-4490-a198-5a1caccb008b.jpg","index":0,"item":"cbc20504-928f-4be4-8f4c-64507c4f2456","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250107_McDonalds-sokszinusegi-celok-dei","timestamp":"2025. január. 07. 14:01","title":"Trump még hivatalba sem lépett, a McDonald’s máris visszavonta a sokszínűségi céljait","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"eb2c35e5-139b-45cd-88f9-05779b32df73","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"Egy-egy komolyabb száguldás manapság közel félmilliós csekket jelenthet. ","shortLead":"Egy-egy komolyabb száguldás manapság közel félmilliós csekket jelenthet. ","id":"20250106_Egy-Ferrari-volt-itthon-a-gyorshajtasi-csucstarto-tavaly","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/eb2c35e5-139b-45cd-88f9-05779b32df73.jpg","index":0,"item":"4c0c8318-ba4e-430f-9421-88e0d9c23aec","keywords":null,"link":"/cegauto/20250106_Egy-Ferrari-volt-itthon-a-gyorshajtasi-csucstarto-tavaly","timestamp":"2025. január. 06. 08:52","title":"Egy Ferrari volt itthon a gyorshajtási csúcstartó tavaly","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
A 20-35 év közöttiek hamarosan a vásárlók legerősebb korosztályát alkotják. Megmutatjuk, milyen márkákat keresnek az üzletekben.
Egy amerikai felmérés alapján a Business Insider összeállította azt a 15 ruhamárkát, amelyre a 20-35 év közöttiek leginkább vevők manapság. Bár a rangsorban akad néhány nálunk kevésbé ismert név, a globalizáció bizonyítékaként tele van olyan ismert márkákkal, amelyek Magyarországon is menők – az élen pedig a gigantikus papírforma érvényesül.
A legkedveltebb márkák élmezőnye:
15. Aeropostale
A márka kedveltsége ugyan egyre kopik, de a huszonéves amerikai fiatalok még ragaszkodnak hozzá, tinédzserkori emlékeik miatt.
14. Under Armour
Szintén egy leszállóágban lévő márkának tűnik, amely még tartja magát, de a Nike nagyon erősen ostromolja a piacát.
13. Chanel
A patinás francia világmárka új belépő a rangsorban, az utóbbi évek közösségi médiás kampányai megtették a hatásukat, a ráncfelvarrás sikeresnek tűnik.
12. Levi’s
A márka azon futott fel, hogy a fiatalabb korosztályok a merev öltönytől a lazább ing-farmer irányba mozdultak el. A még fiatalabbak viszont már a sportosabb öltözetet kezdik preferálni, ami nem sok jót ígér a Levi’s-nek.
11. Victoria’s Secret
Ez a márka az amerikai fehérneműpiac 35 százalékát tudja magáénak, többek között a nagyon sikeres reklámkampányainak köszönhetően.
10. Forever 21
Gyorsan cserélődő kollekciók verhetetlen áron – ezzel tör utat magának ez a márka, amely nagyon gyorsan terjeszkedik a tengerentúlon.
9. Ralph Lauren
A közösségi médiás kampányok ezt a márkát is repítik mostanság, a ruhákat világszerte 11 ezer boltban lehet már kapni, a lefedettséggel finoman szólva nincs gondja.
8. Van’s
Beugrik a görkoris cipő? A Van’s valóban ezzel a szubkultúrával indult, aztán hirtelen mindenki más is megszerette.
7. Converse
Tornacipőben munkába járni – ezt kínálja világszerte a Converse. Hiába másolják mindenhol ezerrel az egyszerű és „ősi” designt, csak az igazi Converse az igazi, a cégnél pedig csörög a kassza.
6. JCPenney
Egy áruház, amely Amerikában a sírból hozta vissza magát, de a női vásárlók körében ma újra nagyon kedvelt.
5. Macy’s
A 20-35 éves korosztály az elődjénél kevesebbet költ ruhára, ami a magasabb árfekvésű Macy’s-nek nem jó hír, az üzletlánc azonban sikerrel vette a kanyart a trendibb vonalak felé, és ez kifizetődni látszik.
4. Adidas
A német bázisú világmárka egyedi cipőkkel próbálja becserkészni a fiatalabbakat, és mindent elkövet, hogy hatékonyabbá tegye a gyártását, de egyre nagyobb piacot veszít a Nike-val szemben.
3. Jordan
A Nike-hoz tartozó, Michael Jordan kosárlabda-fenoménről elnevezett külön márka elképesztően sikeres a tengerentúlon.
2. Target
Az „olcsó és dögös” ruhák feltalálója már 20 éve a piacon van, és most is sikerrel alkalmazkodik a fiatalabb generációs igényeihez.
1. Nike
Míg apáik inkább csak a diétára koncentráltak, a 20-35 évesek tudják, hogy mozogni is kell az egészségért. Ha pedig mozogni kell, akkor Nike, legalábbis Amerikában a sportcipők piacának már 62 százalékát ez a márka uralja. A cipőn keresztül pedig sikeresen bekúszott a sportos fiatalok ruhásszekrényébe is.