szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megint ütős reklámmal állt elő a német Edeka.

A német szupermarketlánc eddig is szenzációs, határfeszegető reklámokkal rukkolt elő, amelyekkel rengeteg embert elért, de most még messzebbre ment. Az új videó tele van élvező arcokkal, orgazmusra utaló mozdulatokkal. A szlogen: orgazmus vagy ínyencség. Felismered a különbséget?

A cég tavaly is nagyot robbantott Friedrich Liechtensteinnel, a videó vírusként terjedt a neten. A német showman és zenész egy erős reklámszpotban bizonygatta, hogy mennyire jó is a cég áruházaiban vásárolni (többek között tejben fürdött és müzlit szórt magára).

Nagy dobás volt a Scooter frontemberével készült reklám is:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!