Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Megint ütős reklámmal állt elő a német Edeka.
A német szupermarketlánc eddig is szenzációs, határfeszegető reklámokkal rukkolt elő, amelyekkel rengeteg embert elért, de most még messzebbre ment. Az új videó tele van élvező arcokkal, orgazmusra utaló mozdulatokkal. A szlogen: orgazmus vagy ínyencség. Felismered a különbséget?
A cég tavaly is nagyot robbantott Friedrich Liechtensteinnel, a videó vírusként terjedt a neten. A német showman és zenész egy erős reklámszpotban bizonygatta, hogy mennyire jó is a cég áruházaiban vásárolni (többek között tejben fürdött és müzlit szórt magára).
Nagy dobás volt a Scooter frontemberével készült reklám is:
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Később biciklivel, motorral, vonattal és gyalog folytatja az ország bejárását.
Az orosz elnök úgy véli, hogy országa gazdasága és hadserege elég erős ahhoz, hogy bármilyen további nyugati intézkedésnek ellenálljon.