Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Megint ütős reklámmal állt elő a német Edeka.
A német szupermarketlánc eddig is szenzációs, határfeszegető reklámokkal rukkolt elő, amelyekkel rengeteg embert elért, de most még messzebbre ment. Az új videó tele van élvező arcokkal, orgazmusra utaló mozdulatokkal. A szlogen: orgazmus vagy ínyencség. Felismered a különbséget?
A cég tavaly is nagyot robbantott Friedrich Liechtensteinnel, a videó vírusként terjedt a neten. A német showman és zenész egy erős reklámszpotban bizonygatta, hogy mennyire jó is a cég áruházaiban vásárolni (többek között tejben fürdött és müzlit szórt magára).
Nagy dobás volt a Scooter frontemberével készült reklám is:
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.