Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tervek szerint a következő turistaszezontól már az új, a mostaninál négyszer nagyobb terminálról megy az utasforgalom a debreceni repülőtéren – írja a Dehir.
A reptér mellett nyolcezer négyzetméteres inkubátorházat építenek, amelyben egy 3 ezer négyzetméteres rész a reptér utasforgalmát szolgálja majd ki. Szükség is van erre, mivel a 2015-re várható utasszám kétszeresére, körülbelül 360 ezer légiutasra számítanak a reptéren – olvasható az oldalon.
Herdon István, a Xanga Cégcsoport vezérigazgatója elmondta: a forgalom most még a régi terminálon folyik, de a tervek szerint jövő tavasszal már az új terminálból indulhat az utasforgalom.
Az új utasforgalmi terminál mellett logisztikai vállalkozásoknak is otthont ad az inkubátorház. A jelentkezők már megvannak, tizenkét céget helyeznek el az épületben, amely 80 százalékban lesz kész szeptemberre, és a belsejét utána alakítják ki a cégek igényeinek megfelelően.
Ezután jön az új terminál reptéri igényekhez igazítása, és a következő turistaszezon elején már az új terminált használhatják az utasok a debreceni repülőtéren.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Az ingatlanvásárlást nehezíti, valós pozitív hatása viszont valószínűleg nem lesz a települések önazonosságát védeni hivatott szabályozásnak.
Tusványoson Semjén beszélt Majkáról és arról is, mire számít, ha esetleg hatalomra kerülnek Magyar Péterék.
A miniszterelnök beszélt Majkáról és Azahriah-ról is.
Témák és vélemények a világlapokból.
Ma Magyarországon nem látszik az alagút vége.
A ferdőzés szarvasmarhákat érint, a mezőny 35 kilométerrel kevesebbet tesz meg a tervezettnél.