Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
25 kilométeren, 13 állomást érintve nem működtek több órán át a sorompók a másfél hete átadott, 44 milliárdból felújított Budapest–Esztergom vasútvonalon, a szerelvények 20-50 percet késtek.
Nem megy gördülékenyen a közlekedés az augusztus 19-én átadott, felújított Budapest–Esztergom vasútvonalon. Ma indultak el, délelőtt fél 10-kor már le is álltak a frissen átadott esztergomi vasútvonalon a sorompók nagyon hosszú szakaszon, ezért 50 perces késés és kimaradó vonatok is nehezítették az itt közlekedők dolgát. A forgalom 13:10-re helyreállt a Mávinform közleménye szerint. A közlemény szerint Angyalföld és Piliscsaba között (ez 13 állomást, 25 kilométeres szakaszt jelent) a sorompók műszaki meghibásodás miatt csak fokozott biztonsági előírások megtartásával közlekedtek a szerelvények, ezért megnövekedett azok menetideje, 20-50 perc késéssel közlekedtek. Egy nappal korábban a szeptember 1-jei iskolakezdésnél.
Mint ahogyan beszámoltunk róla, a múlt héten még jelzőőr irányította a forgalmat a 10-es út és az esztergomi vasútvonal kereszteződésében, táblával adva tilos jelzést az autóval közlekedőknek. Az akkori információink szerint a biztonsági berendezések szeptember 1-jén kezdenek működni. Egy másik állomáson, Ürömnél is abszurd helyzetet találtunk, az állomás autóval lényegében megközelíthetetlen volt, gyalog meg szinte értelmetlen volt odamenni. A vonalat 3 év alatt újították fel 44 milliárd forintból, alig pár perccel rövidül a menetidő – már amikor nincs késés.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
Nem maradt hatástalan a kormány homofób retorikája: nőtt az erőszakos bűncselekmények száma, és magas az LMBTQ-emberek egyenjogúságát elutasítók aránya. A tiltottá lett Pride üzenete aktuálisabb, mint valaha.
A Tisza Párt elnöke úgy nyilvánult meg félreérthetetlenül a Pride-ről, hogy le sem írta a rendezvény nevét.
Az indoklás szerint azért, mert nem fellebbeztek a tiltás ellen, de a szervező főváros szerint nem is kell engedély.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában.