Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A szlovák média értesülései szerint nemzetközi pályázatot ír ki egész közép-európai hálózatára a Tesco, és a lehetséges felvásárló legfőképp az amerikai Walmart lehet, de szóba jönnek a franciák és japánok is. A Tesco nem kommentál.
A Hospodárske noviny értesülései szerint egy hónapon belül nemzetközi pályázatot ír ki egész közép-európai hálózatára a Tesco. Érintettek a szlovákiai, csehországi, lengyelországi és magyarországi áruházak is – idézi a lapot a pozsonyi Új Szó online.
Elindultak a találgatások a lehetséges felvásárlókról, a Hospodárske noviny szerint első helyen az amerikai Walmart áruházlánc áll, de szóba jöhet ma francia Groupe Casino és a japán Aeon társaság is.
A napi.hu kísérletet tett a Tesco Global Áruházak Zrt. megszólítására, de a társaság csupán annyit közölt, hogy a Tesco soha nem kommentál sajtóban megjelenő spekulációkat, most sem teszi.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.