Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Ilyen, a világ leghosszabbjaként beharangozott villamosok fognak járni jövő tavasztól Budapesten, a Hungária körúti 1-es tavaly felújított vonalán. Megszorításokkal.
Egyrészt azért, mert nem kizárólag ilyenek; mint az új villamosok mai bemutatóján Bolla Tibor, a BKV elnök-vezérigazgatója a hvg.hu-nak elmondta, a folyamatosan érkező, 345 férőhelyes járművek csupán a hétvégi, kisebb forgalom ellátására lesznek elegendőek. A hétköznap reggeli és délutáni csúcsforgalomban viszont csak körülbelül minden harmadik szerelvény lesz ilyen, kilenc egységből álló, vadonatúj csuklós; akik rossz pillanatban szállnak 1-esre, azoknak továbbra is a vonalon ma járó háromkocsis, 31–36 éves csehszlovák Tatrákkal kell beérniük.
Csupán megszorítással érvényes „a világ leghosszabb villamosa” kitétel is. Mint az iho közlekedési szakportál összeállításából kiderül, a világ leghosszabbja az a tehervillamos, amely Drezdában jár: a Volkswagen ottani gyárának alkatrészellátását szolgálja. A budapesti Száva kocsiszínben ma bemutatott, a Hungária körúton már próbaköreit rovó CAF Urbos 3 típusú, 55,9 méteres szerelvények 3,5 méterrel rövidebbek a drezdai tehertujáknál, így igazából csak a leghosszabb személyszállító villamos címet érdemlik ki.
Ez a rekord viszont eddig is Budapesten volt: a Nagykörúton 2006 óta járó Siemens Combinók 54 méteresek. A – figyelem: még egy „leg” – világ legforgalmasabbjának mondott, hétköznapokon napi 220 ezer utast kiszolgáló nagykörúti 4-6-os vonal szerelvényein azonban, bár rövidebbek a szuperhosszú CAF-oknál, hivatalosan nyolccal több férőhely van. Ezt az elsőséget a Baszkföldön készülő új tuják csak azért nem hódították el a német Combinóktól, mivel a CAF-okon 15-tel több – összesen 81 – ülőhely van, így jóval kevesebb hely jut az álló utasoknak.
A harmadik megszorítást pedig az 1-es frissen felújított pályája kapcsán kell tenni. A Kacsóh Pongrác úti felüljárón átvezető vágánypár ugyanis kimaradt az egy éve befejezett rekonstrukcióból, és a 16 kilométer hosszú vonal e 300 méteres szakasza mára annyira leromlott, hogy régi és új villamosoknak egyaránt lépésben kell végigvánszorogniuk rajta.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Élhetnek-e együtt valaha az izraeliek és a palesztinok? Mit gondol egy izraeli katona arról, akik nem akarják a gázai háborút? Földes András izraeli videóriportja erre is rákérdez, és azt is megmutatja, hogy milyen háború zajlik maguk az izraeliek között.
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Az ukrán dróntámadások pedig az orosz polgárok türelmét is tesztelik.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.