Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Csányi Sándor színész főszereplésével elindult a Concorde Alapkezelő eddigi első tévés reklámkampánya.
Tévés reklámkampányt indított most először a Concorde Alapkezelő, amelyet a Geszti Péter kreatív-igazgatásával működő Okego Reklámügynökség készített – írta a Kreatív Online.
"De miért hinne ön Csányi Sándornak? Én egy színész vagyok" – mondta mosolyogva a Concorde-alapokat népszerűsítő spot főszereplője, aki szerint inkább mindenki keressen rá a neten, miért lehet érdemes a cégre bíznia a pénzét.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Van lelkifurdalásom, lehettem volna vagányabb vagy harciasabb, de évekig tudomásul vettük, hogy az MNB alapítványait és ingatlanfejlesztéseit nem ellenőrizhetjük – ismeri el Nyikos László felügyelőbizottsági tag.
A bank szerint egy külső szolgáltatónál lépett fel technikai hiba.
Sikerült megállapodniuk a találkozó helyszínéről is.
Nincs TikTok, Instagram, nincs játék és internetes keresés, tessék visszazökkenni a való világba.