Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A Budapesti Közlekedési Zrt. tárgyalásos közbeszerzést írt ki a budapesti közösségi közlekedési eszközök és közlekedési köztéri reklámhelyek reklámcélú hasznosítására koncesszió keretében.
A Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívás részletezi a reklámhelyek mennyiségét, illetve nagyságát. Eszerint az ingatlanok területén kialakított vagy kialakítható felület 12 ezer 500 négyzetméter, amelynek a 30 százaléka használható fel reklám céljára. A metróállomások területén 20 vetítőfelület található, de ezek száma duplázódik.
Az autóbuszok száma 1571, a troliké 190, a villamosoké pedig 632. Enmellett 294 HÉV-jármű és 454 metrókocsi hordozhat reklámot. A metrókocsikra vonatkozó adat 2018-tól érvényes, a jelenlegi kocsiszám nem szerepel a kiírásban.
Az ajánlatkérő fenntartja a jogát arra, hogy a járművek darabszámát 10 százalékkal csökkentse. A koncesszió négy évre szól. A nyertesnek a koncessziós díj megfizetésére biztosítékot kell letennie, amely a szerződésbe foglalt érték 5 százaléka, de legfeljebb 120 millió forint. A koncessziós díjat előre, átutalással, forintban kell megfizetni.
Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három üzleti évben a köztéri reklámlehetőségek hasznosításából származó nettó árbevétele elérte az 1,5 milliárd forintot. Az ajánlattétel határideje február 26.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.