Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Mindenki a nemrég lakat mögé dugott drogbáró ingébe akar bújni, ami miatt összeomlott az inget árusító kiskereskedő webáruháza.
Sosem látott forgalom tanúja lehetett az elmúlt hetekben az a webáruház, melynek ingét El Chapo a lebukásához vezető Sean Penn interjú alkalmával viselte. Miután a fotót közölte a Rolling Stone magazin az üzletet vevők garmadája rohamozta meg, ami miatt először a webáruház omlott össze, majd második hullámban a témára lecsapó újságírók okoztak fennakadásokat az üzletmenetben. A webshop szünetelése alatt az El Chapo inget követelő levelek árasztották el a céget, amelyek Ausztráliától Bulgáriáig a világ legkülönbözőbb pontjairól érkeztek – mondta Tatiana Kivachook, a cég alelnöke a Mashable-nek.
Az inget, amelyben a Köpcös néven elhíresült drogbáró kezet ráz Sean Pennel 128 dollárért kínálják, és plusz embereket kellett felvenniük a céget váratlanul elárasztó megrendelések kezelésére. A mindössze nyolc alkalmazottat foglalkoztató Barbarashoz korábban napi 10-20 megrendelés érkezett, ami a Köpcösnek köszönhetően most több százra ugrott. A céget a hirtelen jött szerencse mellett a negatív kritikák is megtalálták, miszerint azzal, hogy reklámot csinálnak a drogbárónak és pénzt keresnek rajta, a drogkereskedelmet támogatják. Erre a cég úgy reagált, hogy minden „El Chapo” ingből származó bevételének öt százalékát drogelvonó intézmények támogatására fordítja.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.