Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Úttörő módon, jelentős anyagi támogatást ad a brit kormány négy városnak ahhoz, hogy azokban a villanyautós infrastruktúrát radikális tempóban fejleszthessék. A forintra átszámoltan több mint 16 milliárdból London kap a legkevesebbet.
40 millió font, azaz több mint 16 milliárd forint támogatást nyújt az Egyesült Királyság négy városnak ahhoz, hogy népszerűvé tegye az elektromos autókat. Nottingham, Bristol, Milton Keynes, és London a "Go Ultra Low City Scheme" (nagyjából: Előre, az ultra alacsony kibocsátási szintű városokért") nevet viselő programban pályázott központi keretre.
A Sustainnovate írta meg, hogy a négy nyertes város városspecifikus terveket adott be, melynek elsősorban azt kellett bizonyítania, hogy ha megvalósulnak, csökken a városi légszennyezettsége, és kevesebb üvegházhatású gázt bocsátanak ki. A projektben elektromos autók töltőállomáshálózatának kiépítése elektromos autók közlekedését segítő rendelkezések és közlekedési átalakítások, EV-specifikus parkolóhelyek kiépítése is szerepelt.
Patrick McLoughlin közlekedési miniszter azeredményhirdetésen azt mondta, hogy szeretne kifejezetten sokkal több zöldebb járművet látni az országutakon és a városokban. Hozzátette: "büszke vagyok arra, hogy ezt a törekvést az Egyesült Királyság kormánya a világon úttörőként, összesen 40 millió font támogatással elősegítheti".
A teljes összeget a városok nem egészen egyenlő módon kapják: 13 milliót kap Milton Keynes, 9 milliót Bristol, 7 milliót Nottingham és 6 millió fontot az a londoni terv, melyben elsősorban a Hackney és Westminster városrészekbe tervezett fejlesztések kezdődnek el.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.