Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A MÁV Zrt. meghívására a záhonyi térségbe látogatott a Transzszibériai Szállítások Koordinációs Tanácsa (TSZKT) és az Oroszországi Vasutak (RZD) delegációja február 10-11-én.
A közösen alakított munkacsoport ülésén bemutatták a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) és a Záhony-Port Zrt. által 2015-ben bejegyeztetett vámszabadterületben rejlő gazdasági lehetőségeket – közölte a MÁV pénteken.
A küldöttség felkereste a Záhony Térségi Logisztikai Klaszter tagvállalatait, így többek között a Záhony-Port és a Transit Group cégcsoport telephelyeit is. A terepszemlén az orosz és ukrán szállítmányozó társaságok vezetői megismerhették a térség átrakási és logisztikai potenciálját.
A TSZKT-t 20 évvel ezelőtt alapították Moszkvában, határozatlan időre bejegyzett, nem kereskedelmi célú nemzetközi szervezetként, fő céljai között szerepel a tranzit- és külkereskedelmi áruk transzszibériai fővonalra terelése, a nemzetközi vasúti árufuvarozásokban részt vevők tevékenységének koordinálása az érintett országok közötti gazdasági kapcsolatok fejlesztése érdekében.
A szervezet 100 tagot számlál, 23 országból, a mindenkori elnök az Oroszországi Vasutak (RZD) elnöke, jelenleg Oleg Belozerov. Dávid Ilona, a MÁV elnök-vezérigazgatója 2013-2015 között töltötte be a szervezet elnök-helyettesi pozícióját. A MÁV Zrt. 1996 óta részt vesz a tanács munkájában.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az elektromos járművek terjedésével az akkumulátorgyárak már bevették Európát, de sürgősen gondoskodni kell az akkuhulladék feldolgozásáról is. A becslések nagyon rövid időn belül mennyiségi ugrást jósolnak.
Felföldi József szerint a végjátékban a NER levetett minden álcát és már simán csak lop.