Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Megtört a jég: itt az első magyar fizetős hírszájt, Veszprém megye történéseiről mostantól csak napi 50 forintos díj ellenében lehet olvasni a PLT híroldalán. A magyar webes piacon ez a kezdeményezés hatalmas újdonságnak számít.
Olyat lépett a PLT Online, amilyen még nem volt a magyar internetes média történetében: fizetőssé tette egyik híroldalát. Február eleje óta csak díj ellenében tekinthetők meg a veol.hu online tartalmai. A Pannon Lapok Társaságának (PLT) Veszprém megyei hírportálján bármelyik cikkre kattintva egy fizetésre ösztönző oldalba botlik az olvasó – írja az mmonline.hu. A „VEOL Prémium” nevet viselő szolgáltatásért 30 napra 1490 forintot kérnek. Ezért nemcsak a hírsite cikkeit, hanem a megyei napilap digitális változatát és egy digitális szakácskönyvet is kapnak az előfizetők.
Jelenleg valószínűleg csak tesztelik a fizetős megoldást, a PLT többi megyei napilapjához tartozó Fejér, Vas és Zala megyei hírsite-ok cikkei ugyanis még díjfizetés nélkül elérhetők.
A fizetőssé tétel miatt a veol.hu látogatottsági adataiban nem látszik drámai zuhanás. A dkt.hu-n található adatok szerint a híroldal január utolsó hetében 78 ezer, február első hetében 57 ezer, az elmúlt héten pedig 60 ezer egyedi látogatót ért el.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.