Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Idén a munkaadó nem emelné érdemben a pécsi buszsofőrök bérét, ők azonban ezt nem fogadják el, sőt, éhségsztrájkolni is hajlandóak – írja a Dunántúli Napló.
Hofekker Ferenc, a Tüke Busz mellett működő Független Demokratikus Szakszervezet elnöke szerint a sofőrök tavaly sem kaptak béremelést, és a vezetőség idén is gyakorlatilag nulla forint pluszt adna: két százalékot ajánlottak, üzemanyag-térítésben fizetve.
Jövő héten folytatják a bértárgyalást. A szakszervezeti elnök a lapnak azt mondta: a kétszázalékos, üzemanyag-térítéses ajánlatot nem fogadják el. Konkrét százalékot ugyanakkor nem határoztak meg, tisztes bérrendezést szeretnének – tette hozzá.
A Tüke Busznál körülbelül háromszázötven sofőr dolgozik, és nagyjából háromszázhúszan aláírták azt, hogy hajlandók sztrájkolni, több mint száznyolcvanan pedig azt is, hogy éhségsztrájkra is készek. Utóbbival kapcsolatban Hofekker Ferenc jelezte: ezt csakis úgy teszik, hogy nem fogják veszélyeztetni az utasok életét.
A Tüke Busz vezetői a lapnak úgy reagáltak: készen állnak a bértárgyalások folytatására, de csak olyan béremelést tudnak biztosítani a buszsofőröknek, amelynek forrásigénye nem csökkenti a szolgáltatások minőségét, és nem válik az utasok kárára.
Arra vonatkozóan, hogy mit gondolnak arról, hogy tízből kilenc sofőr sztrájkolna, öt pedig éhségsztrájkolna, úgy válaszoltak, hogy nekik nincs a birtokukban erre vonatkozó hiteles adat, illetve dokumentum.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.