Nagyot robbantott a neten a budapesti fürdőbulikról szóló klip

Több mint 2,2 millióan látták már a Széchenyi és Lukács fürdők éjszakai bulijaról, azaz SPArty-król készült videó a világ egyik legnagyobb üzleti magazinjának, a Business Insidernek a Facebook-oldalán.

  • hvg.hu hvg.hu
Nagyot robbantott a neten a budapesti fürdőbulikról szóló klip

A videót két napja tetté fel, már az első napon több mint 1,2 millióan látták, mostanra 2,2 millió fölött van a nézettség.

A videó nemcsak a különleges látványvilágú éjszakai fürdőbulit, de a magyar fürdőkultúrát is népszerűsíti. A Business Insider szerint Budapestet nem véletlenül hívják a fürdők városának, a SPArty bulikat pedig a világon egyedülálló rendezvényeknek nevezi.

Az immár több mint tizenhét éves múltra visszatekintő SPArty rendezvénysorozat évi 50 ezer vendégével a magyar főváros egyik leglátogatottabb eseményévé nőtte ki magát. Az év majd’ minden hétvégéjén szerveznek SPArty bulikat a Lukács és Széchenyi fürdőkben, ahol a vendégek a több száz éves falak között egyszerre élvezhetik a lágy termálvizet, a különleges vizuális effekteket és az igényes elektronikus tánczenét.

 

Cinetrip Winter Edition 2015 - spa party by SPArty Budapest from Sparty Budapest on Vimeo.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.