Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. 10 milliárd forintot kapott arra, hogy kereskedőházakat hozzon létre világszerte.
Mintegy tízmilliárd forintot költhet kereskedőházak létesítésére több mint ötven országban a Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. (MNKH) – írja a Magyar Nemzet csütörtöki számában.
A lap a szerdán megjelent közbeszerzési értesítőre hivatkozva írja, hogy a Külgazdasági és Külügyminisztérium alá tartozó MNKH egy csaknem 6 milliárd forintos pályázat keretében 47 partnerirodát, egy regionális irodát és 4 partneriroda-hálózatot alakítana ki. Oroszországban 260 millió forintért terveznek irodát nyitni, a mongóliai kirendeltségre csaknem 100 millió, a vietnamira 130 millió forintot szánnak – írták.
Egy másik pályázat keretében 3,3 milliárd forintért kereskedelemfejlesztési és promóciós központot nyitna Törökországban az MNKH.
A lap szerint nem tisztázott, hogy a társaság hol van jelen, hol vannak irodái, azok saját tulajdonúak-e, vagy bérlik az ingatlanokat. A tárca a lap kérdésére közölte: az irodahálózat létesítése nem jelent kifejezetten irodavásárlási kötelezettséget.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.