Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Vezető nélküli gépkocsiflottát tervez felállítani a német államvasutak. A Deutsche Bahn személyszállításra használná a járműveket – számolt be csütörtökön a hírportál.
Rüdiger Grube vezérigazgató a lapnak elmondta, hogy a DB a jövőben nemcsak vonatokat, hanem autonóm módon, vezető nélkül közlekedő gépjárműveket is üzemeltetne. A vezető nélküli autókból felállítandó flotta "a DB egyik legnagyobb projektje" – tette hozzá.
A német államvasutak kész korszerű üzleti modellek bevezetésével felvenni a versenyt olyan új kihívásokkal, mint amit például az Uber megjelenése is képvisel – mondta még.
"Mi már ma is azzal reklámozzuk magunkat, hogy az utazásra fordított időt az utas velünk saját céljaira fordíthatja, azaz hasznos időként adjuk el az utazási időt. Mihelyt azonban megjelennek az autonóm módon közlekedő autók, azok üzemeltetői is ugyanezt mondhatják majd saját szolgáltatásukról. A vezető nélküli autókat tehát fel kell vennünk szolgáltatási portfóliónkba" – magyarázta a DB vezérigazgatója.
A gazdaság digitalizációja valószínűleg a klasszikus mozdonyvezetői munkát is feleslegessé fogja tenni. "A mozdonyvezetők és a forgalmi szolgálattevők munkaköre a jövőben valószínűleg összeolvad" – mondta Rüdiger Grube. Hozzátette: a vonatokat egy-két évtizeden belül már központból irányítják majd.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.