Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Reggeli műsorának hibás korhatár-besorolása miatt a Class FM szolgáltatóját 750 ezer, burkolt reklámért az RTL Klubét 100 ezer forint bírsággal sújtotta a médiatanács – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
Bár a Class FM adó január 11-ei Morning Show műsorát az adó a 12 éven aluliaknak nem ajánlott kategóriába sorolta, a médiatanács megítélése szerint az elhangzott tartalom 16-os korhatár-kategóriájú, és ennek megfelelően azt csak az este kilenc és hajnali öt óra közötti éjszakai sávban tehették volna közzé.
A műsorban a drog- és alkoholfogyasztást a gyerekeknek félreérthetően, a humor eszközével bagatellizálták, pozitív megvilágításba helyezték, kétszer erős trágárság is hallható volt, a homoszexualitásról pedig ironikusan, nem a kiskorúak érettségi szintjének megfelelő módon beszélgettek – írták.
Felidézték, hogy a médiatanács korábban már két esetben kiszabott 500-500 ezer forint bírságot a médiaszolgáltatóra ugyanennek a szóban forgó korhatár-besorolási jogszabályhelynek a megsértése miatt a tavaly december 30-ai, illetve a január 4-ei adások miatt.
Az RTL Klub szolgáltatójára azért szabták ki a szankciót, mert tavaly december 6-ai és 9-ei Egészségkalauz című műsorában egy patikahálózatról szóló burkolt reklámot tettek közzé.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?