Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Eltűnnek a Google hirdetései közül a 36 százaléknál magasabb kamattal kínált gyorskölcsönök. A cég ezzel humanitárius szempontokat érvényesít, azt állítja.
Az évi 36 százaléknál nagyobb kamattal kínált gyorskölcsönök hirdetései eltűnnek a Google-ról. A cég szándékai szerint ezzel milliókat óv meg attól, hogy besétáljanak az adósságcsapdába –írja a Világgazdaság honlapja.
A Google humánus szempontokat érvényesít azzal, hogy felhagy az uzsora jellegű kölcsönöket közvetítő cégek reklámozásával. A megfogalmazásuk szerinti „rossz hirdetéseket” átengedik a többi piaci szereplőnek.
A lap felhívja a figyelmet arra is, hogy a Goggle-nél a hirtelen jött érzékenység kiváltó okait nem részletezték, mint ahogy azt sem, hogy eddig a reklámpiac ezen „káros” szegmense mekkora profitot hozott a Google anyacégének, az Alphabetnek. A cég egyébként tavaly 780 millió hirdetést utasított vissza, a hamisított termékektől az adathalászaton át egészen a tiltott tartalmakig.
A Világgazdaság szerint a piaci szereplők rögtön nekimentek a Google-nak, amelynek döntését diszkriminatívnak nevezték, cenzorszerep felvállalását hányják a szemére. Lisa McGreevy, az Online Hitelezők Szövetségének elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta: a Google a lépésével kiszorítja a hitelpiacról azokat a milliókat, akik alacsony keresetük miatt nem számíthatnak bankhitelre, pénzügyi segítségre.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?