Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Már befejezték a Tesco üzleti portfóliójának átvizsgálását és átalakítását, az áruházlánc Magyarországon több milliárd forintot fordít bérfejlesztésre, és a társaság hosszú távon szeretne fenntarthatóan működni Közép-Európában – így reagáltak a Portfolio.hu-nak a Magyar Idők szombati cikkére. A lap hétvégén londoni forrásokra hivatkozva azt írta, hogy 2017 második felében eladósorba kerülhet az áruházlánc közép-európai érdekeltsége, illetve azon belül a magyarországi leányvállalat.
A Magyar Idők szombati cikke szerint "a Tesco nem cáfolta határozottan, hogy a jövőben felvetődhet a magyar hálózat áruba bocsátása". A lap saját forrásai, illetve Lázár János múlt csütörtöki nyilatkozata alapján azt is felvetette, hogy nem a kormány készülne részesedés vásárlására az állam nevében, hanem több hazai magánbefektető érdeklődne a lehetőség iránt.
A cikkben emlékeztettek, hogy jövőre visszafizeti a Tesco brit anyavállalata annak a hitelnek az utolsó részletét is, amelyet eddig a közép-európai üzletág működéséből finanszíroztak. A kölcsön törlesztése után, 2017 második felében nyílhat arra lehetőség, hogy a továbbra is súlyos likviditási problémákkal küzdő anyavállalat megváljon külföldi érdekeltségeitől, így a magyarországi üzletektől is – legalább is így mondták a lap londoni forrásai.
A Portfolio.hu is megkereste az ügyben a Tescót, és a gazdasági portál szerint nekik egyértelmű reakciót küldött társaság, nem tervezik a kivonulást.
"Üzleti eredményünk ismertetésekor már megerősítettük, hogy üzleti portfóliónk átvizsgálása és átalakítása befejeződött. Egy évvel ezelőtt hoztuk létre a Tesco Európát. A Tesco Európa tavalyi éves eredményei alapján elmondható, hogy a Tesco Európa sikeresen teljesítette az erősebb vállalathoz és az egyszerűbb működés kialakításához vezető első lépéseket” – közölték.
A Tesco Magyarország éppen múlt héten jelentette be, hogy több mint 3,5 milliárd forintot fordít bérfejlesztésre, hogy a vállalat a jövőben ne csak a kimagasló színvonalú választék, árak és kiszolgálás háromszögéről, hanem a dolgozói fizetések és juttatások miatt is elismert legyen. Ez támogatja a cég hosszú távú célját, a fenntarthatóan sikeres működést Közép-Európában – magyarázták.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Kenuzással indította 80 napos túráját Magyar Péter, elsőként Borsodba, a helyben kifejezetten erős Koncz Zsófia körzetébe látogatott el. A Tisza Párt elnökét kérdeztük evezés közben, a helyiekkel pedig a politikai megosztottságról és a választási esélyekről beszélgettünk. Videóriport.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.