Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A magyarországi szülők 40 százaléka ad ajándékot gyermekének gyereknap alkalmából, így a május végi időszak a közelgő foci-Eb miatt is Kánaánt jelent a játékpiac számára.
A Magyar Nemzet pénteki számában az egyik vezető hazai játékkereskedő, a Formatex nagyszabású felmérését ismertetve azt írja, gyermekenként általában kétezer és ötezer forint közötti összeget költenek a szülők gyereknapi ajándékra.
Az évi 40 milliárd forintos forgalmat bonyolító magyarországi játékpiacon a legjelentősebb időszak a karácsony, azt követően pedig a húsvét, idén azonban a gyereknapon túl a labdarúgó-Európa-bajnoksághoz köthető termékek is élénkíthetik a májusi forgalmat.
Az ajándékok közül jelenleg a táblás játékok és az építőjátékok legnépszerűbbek, de sok szülő vásárol készségfejlesztő, ügyességi vagy sportjátékokat is.
A hagyományos játékoknak egyre nagyobb konkurenciát jelentenek a videojátékok, Magyarországon azonban csak 10-12 éves kortól válik jelentőssé a számítógépek használata – írja a Magyar Nemzet.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.