Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Nemsokára eltűnnek az ideiglenes vezetőfülkék a 4-es metró szerelvényeiből – közölte a BKV.
Az utasoknak a 4-es metró szerelvényeinek szélvédőjén keresztül nemsokára különleges rálátásuk lesz a metróalagútra – írta a fülkék elbontásáról a BKV, amely a Facebookon több fotót is posztolt a munkáról.
A bontás után eltűnik a vezetőfülkét az utastértől elválasztó válaszfal és a vezetőülés is, így a vonat befogadóképessége kis mértékben meg is növekszik. A vezetőpult és a rajta található kezelőszervek megmaradnak, de leburkolják őket egy zárható fedéllel.
A járművezető nélküli, teljesen automata vonatvezérlésű metróvonal januárban kapta meg a végleges használatbavételi engedélyt a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól (NKH).
Tarlós István főpolgármester és az NKH akkor azt közölte, hogy Kelet-Közép-Európában egyedül a budapesti 4-es metróvonalon alkalmaznak járművezető nélküli üzemet, de egész Európában alig található ilyen fejlettségű automata metróvonal, amelynek 99,96 százalék feletti a rendelkezésre állási szintje.
A vonalon korábban összesen 15 álló egylégterű metrószerelvény állt forgalomba automata vezérléssel. Vonatkísérő személyzet is csak az utasforgalmi próbaüzem idején, 2015 őszéig tartózkodott a szerelvényeken.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.