szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az almaecet az egészségtudatos életmód terjedése miatt egyre keresettebb.

Erős mezőnyben kapott elismerést a Veritas Gold ásványvíz és a Buszesz Chef almaecet egy brüsszeli versenyen - derül ki az Aquarius-Buszesz Csoport közleményéből.

A kizárólag magyar tulajdonú cégcsoport Veritas Gold ásványvize három, Chef almaecete pedig két aranycsillagot kapott a szakmai zsűritől az idei "Superior Taste Award"-on Brüsszelben. A világversenyen mintegy 1300 termék versenyzett a Nemzetközi Íz és Minőség Intézet (The International Taste & Quality Institute - iTQi) rangos elismeréseiért.

Az almaecet pedig az egészségtudatos életmód egyre nagyobb térhódításának köszönhetően reneszánszát éli - idézi az MTI közleménye Dunai Andrást, az Aquarius-Buszesz Csoport elnök-vezérigazgatóját.

A cégcsoport nettó árbevétel a múlt évben 22,272 milliárd forint volt, szemben a tavalyelőtti 20,245 milliárd forinttal. Az idén a cégcsoport a beruházásoknak és fejlesztéseknek köszönhetően az előző évihez hasonló mértékű - 10 százalék körüli növekedést vár. Az Aquarius-Buszesz Csoport adózott eredménye 2014-ben 544,0 millió forint, 2015-ben 641,8 millió forint volt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!