Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az érintett társaságokkal a kormány és a Nemzeti Adó- és Vámhivatal is egyeztet.
A vasútra is kiterjesztené a közúton működő elektronikus áruforgalom-ellenőrző rendszert a kormány – írja a Magyar Idők. A napilap úgy tudja, "elektronikus vasúti áruforgalom-ellenőrző rendszer" (eváer) néven vezetné be a kormány a vasúti szállítmányok online nyomon követését. Az érintett társaságokkal a kormány és a Nemzeti Adó- és Vámhivatal is egyeztet.
"A vasúttársaságoknál, köztük a hazai árufuvarozási piac több mint kétharmadát lebonyolító Rail Cargo Hungariánál (RCH) megértik a kormányzat törekvését, hogy kiszűrje az áruforgalomból az adócsalási céllal feladott tételeket" – mondta a Magyar Idők kérdésére Kovács Imre, a cég igazgatóságának elnöke. Mint elmondta, "örömmel tapasztalják: a kormányzat hajlik rá, hogy figyelembe vegye a vasúti árufuvarozás sajátosságait, amikor kiválasztja az ellenőrzés eszközeit".
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.