Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Az áruházi szórólapokon nevelődött átlagválasztót veszi célba a Fidesz új médiaoffenzívája – írja a HVG e heti számának sajtóösszeállítása.
A hungaroputyinista – állami beavatkozásos, csereberélhető oligarchákra építő – sajtópolitika eddig se volt idegen a kormányhatalomba hat éve visszatér Fidesztől. A korábbi időszak azonban inkább arra szolgált, hogy helyzetbe hozzák az Orbán-hű politikai médiumokat, elsősorban azzal, hogy állami hirdetésekkel tömik ki azokat.
Habony Árpád felemelkedése és a 2015. februári Simicska-szakítás után azonban megváltozott a helyzet: a Fidesz kommunikációban hátrébb szorult a közéleti média, előretört a bulvár. A kormánypárt már nem a politika iránt érdeklődő polgárokra koncentrál, hanem a kereskedelmi tévéken, pletykalapokon és áruházi szórólapokon felnőtt átlagszavazóra.
Mi lesz ilyen helyzetben az Index vagy a Népszabadság sorsa? Mit lép a magazinpiacon erős Central-csoport?
A összeállítás a csütörtöki HVG-ben olvasható.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.