Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Visszahívja az IKEA a Patrull elnevezésű biztonsági kapuit, amelyeket a kisgyerekek védelme érdekében a lépcsőkre lehet felszerelni. A lánc azt írta, a most visszahívott kapuk több esetben váratlanul kinyíltak és a gyerekek leestek a lépcsőn.
Akik Patrull biztonsági kapukat vettek, ne használják őket és vigyék vissza bármelyik IKEA áruházba – közölte a lánc, amely visszaadja a kapuk árát.
Azt írták, több olyan esetről is tudomást szereztek, hogy a Patrull kapuk váratlanul kinyíltak és a gyerekek leestek a lépcsőn, egyes esetekben még orvosi ellátásra is szükség volt.
Egy harmadik fél által végzett vizsgálat kimutatta, hogy a biztonsági kapu zárszerkezete nem megbízható, és bár eleget tesz a vonatkozó szabványok előírásainak és megfelelt a teszteken is, mégis kockázatot jelenthet a kisgyermekekre nézve – tette hozzá a lánc.
"Elfogadhatatlan számunkra, hogy a gyerekek megsérülhessenek játék közben, ezért azonnali és megelőző intézkedésként visszahívunk minden Patrull biztonsági kaput” – idézte a közlemény Maria Thörnt, a gyerekeknek szánt termékcsoport megbízott vezetőjét.
A Patrull biztonsági kapukkal már tavaly májusban is gond volt. Akkor az IKEA a fúrás nélkül, rugós szerkezettel az ajtókerethez rögzíthető Patrull Klamma és Patrull Smidig kapukat hívta vissza, mert leeshettek a lépcső tetejéről.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.