Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A brit lap alaptalanul riogatott a kampányban.
Május 20-án jelent meg a brit Express bulvárlap weboldalán egy galéria, azzal a címmel, hogy "Csodás dolgok, amiket visszakaphatunk, ha kilépünk az EU-ból".
A brit kilépés mellett kampányoló újság a többi között azzal riogatta olvasóit, hogy az unióban hamarosan tilos lesz egy tucat tojást árulni, hanem csak súly alapján lehet élelmiszert venni. Így a "csodás dolgok" közé került egy tucat tojás is, azzal a magyarázattal, hogy az EU ezt meg fogja tiltani.
Hasonlóan hamis állítások szerepeltek a lekvárral, ásványvízzel és a karórépával kapcsolatban is.
Valójában már az élelmiszerek címkézését érintő szabályok vitájakor határozottan cáfolta az illetékes EP-képviselő, Renata Sommer, hogy ilyesmi felmerült volna. Az Express most, a Brexit után egy hónappal beismerte a hazugságot, és törölte a képgyűjteményt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.