szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Lovas Show Kft. 146 millió forintot kapott a rendezvényre – olvasható a Közbeszerzési Értesítőben. Az Opten cégadatbázisa szerint a cégnek két tulajdonosa van: a Lázár Holding Ingatlanhasznosító és a Mondok Kft. A Lázár Holding a két testvéré, Vilmosé és Zoltáné.

A nyertes ajánlattevőnek sok dolga lesz. A speciális homok beszerzésétől és helyszínre szállításától kezdve a VIP zóna kialakításán át a rendezvény népszerűsítéséig bezárólag. A Közbeszerzési Értesítő 30 pontban foglalja össze a részleteket:

- a Nemzeti Vágta teljeskörű megszervezése

- közterület-használat, engedélyek beszerzése

- a rendezvénnyel kapcsolatos reklám, marketing tevékenység (alább részletezve)

- a versenypálya kialakítása, speciális homok helyszínre szállítása

- mobil lelátók telepítése – helyszíni logisztikai feladatok ellátása

- mobil istállók bérlése, felállítása

- a lovak számára alom, takarmány biztosítása

- internet és hirdetés, weboldal elkészítése és működtetése

- a résztvevők elszállásolásának megszervezése és biztosítása

- doppingvizsgálatok megrendelése, a minták elküldése és a vizsgálat eredményének közzététele

- pályázati dokumentáció elkészítése

- nyeremények biztosítása (tárgy- és pénzjutalmak)

- a versenybíróság felkérése, elszállásolása, étkeztetése és díjazása

- a versenyiroda biztosítása

- biztonsági feladatok ellátása, őrzés-védés – a sorsolások bonyolítása

- a futamok lebonyolítása

- a Nemzeti Vágta kiegészítő programjainak megszervezése és bonyolítása (celebfutam, bemutatók, egyéb lovasversenyek stb.)

- a közönség folyamatos tájékoztatása, szakmai kommentátorok felkérése és díjazása

- VIP zóna kialakítása – vendéglátás biztosítása

- a rendezvény kísérő programjainak megszervezése (polgármesterek reggelije, díjátadás, stb)

- meghívók kiküldése

- a rendezvény utókövetése

- Óriásplakát (Budapest) 80 tábla szabványos fekvő, 160 megjelenés

- Országos kereskedelmi terjesztésű, havi megjelenésű print kiadvány, direkt hirdetés, hátsó borító. 4 kiadvány, 8 megjelenés

- Országos kereskedelmi terjesztésű, havi megjelenésű szakmai jellegű (lovas) print kiadvány, direkt hirdetés, hátsó borító 1/1 méret, 1 kiadvány, 1 megjelenés

- Országos kereskedelmi terjesztésű, napi megjelenésű print kiadvány, direkt hirdetés, belső oldal, ½ méret, 1 kiadvány, 14 megjelenés

- Online hírportál, popup banner elhelyezés kezdőoldal, 6 weboldal 60 napos folyamatos

- Online hírportál, pr-riportok elhelyezése, kezdőoldal, 6 weboldal 60 napos folyamatos

- Facebook- + YouTube-kampány, pr-hír + fotó, min. 1 millió látogató elérése, 60 napos folyamatos

- Rádió reklám (FM rádió), 20 mp spot pozicionált elhelyezéssel.

A Nemzeti Vágtát öt éve adta el a Vágta G.T. Kft. a Lovas Show Kft.-nek. A Vágta G.T. Kft. két tulajdonosa Tamás István üzletember, az International Business School rektora és Geszti Péter volt. Az eladáskor azt mondták, a Vágta az első két évben veszteséges, 2010-ben pedig nullszaldós volt. 2011-ben már csak nagy nehézséggel tudták volna megszervezni a gálát, ezzel indokolták, hogy megszabadultak a cégtől. A Vágta összköltségvetése akkor, vagyis öt éve 400 millió forint volt. A szponzorok mellett tavaly a kormány a költségvetési tartalékból hasított ki 150 milliót a rendezvényre.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!