Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az önkormányzat nem is akarja használni a két éve elkészült létesítményt, inkább építene egy még újabbat.
Két éve üresen áll a hévízi buszpályaudvar, amit több mint 225 millió forintból építettek – írja a Blikk. Az új buszpályaudvar decemberben lesz kétéves, de még egyetlen busz sem hajtott be ide, vaskordonok védik a területet.
Hévíznek van már egyébként egy patinás buszállomása a városközpontban, közvetlenül a meleg vizű tó mellett. Ezen a pályaudvaron nagy a forgalom, oda érkeznek a távolsági buszok.
Az önkormányzat viszont a lap szerint kiköltöztetné a buszokat egy a központtól és a tótól is távolabbi helyre, de a tervek alapján nem a már elkészült, mindentől kieső és át nem adott pályauvar lenne a végcél, hanem egy harmadik állomást akarnak építeni. Az indoklás szerint viszont az önkormányzat különválasztaná a távolsági és a helyben közlekedő buszjáratokat.
A hévízi önkormányzat nem reagált a lap ezzel kapcsolatos kérdéseire.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Két hete mlg 50 napos határidőt szabott Moszkvának a tűzszünet elérésére.
Hivatalosan közös megegyezéssel távozik Sárváry István, aki 2016-ban állt a cég élére.