Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egy országos felmérés lehetővé tette, hogy megismerjük a településeken élők igényeit, milyen üzlet, bolt hiányzik nekik élőhelyükről. Felcsúton például gázszerelőből és focipályából van hiány.
Szeptember elején indult el a K&H „Üzletet ide!” elnevezésű programja, melynek célja, hogy Magyarország bármely településén élők jelezhessék igényüket, milyen üzletre, boltra lenne szükségük lakóhelyük közelében. Az interaktív térképre bárki bejelölhette, hova és mit szeretne, ha pedig valaki szimpatizált az ötlettel, „lájkolhatta” azt. A kezdeményezés hasznos lehet a vállalkozó kedvűek számára, hiszen így láthatják, hol, milyen szolgáltatásra van igény, és a programot meghirdető banknak is, hiszen így felébresztheti a vállalkozókedvet, amely új ügyfeleket hozhat a konyhára.
A térképet böngészve az is kiderül, hogy a felcsútiaknak van humorérzékük: a legtöbben egy új focipályának örülnének, összesen tizenöten, két különböző helyszínen, a legkeresettebb szolgáltatás pedig a gázszerelő volna, aminek kilenc támogatója akadt. Ezen kívül egy zöldségest is szeretnének – ennek a kezdeményezőn kívül ketten örülnének.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.