szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Tesco, amely pénzügyi szolgáltatásokat is nyújt Angliában, kénytelen volt blokkolni több ezer ügyfelének kártyáját, miután több számláról is eltűnt a pénz.

Egy ügyfélnek 230 ezer forintnak megfelelő összeggel terhelték a számláját tudta nélkül, sokaknak pedig minden pénzét leemelték a számlájáról. Az ügyfelek twitteren és más közösségi oldalon is jelezték a problémát, amikre a bank nem reagált. Végül a tegnapi események után ma kiadtak egy közleményt, amiben tudatták, hogy csalás gyanúja miatt néhány kártyát blokkolniuk kellett, és arra kérik az érintetteket, hogy vegyék fel a kapcsolatot  bankkal. A Tesco bank 7,8 millió ügyféllel rendelkezik - írja a DailyMailre hivatkozva a Blikk.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Megvan a használatbavételi engedély, szeptemberben nyithat az új budapesti pláza

Megvan a használatbavételi engedély, szeptemberben nyithat az új budapesti pláza

15 ezer budapesti cég nem tudja befizetni az adóit a járvány miatt a kamara szerint

15 ezer budapesti cég nem tudja befizetni az adóit a járvány miatt a kamara szerint

18 ezer földrengés után vulkánkitörés következhet Izlandon

18 ezer földrengés után vulkánkitörés következhet Izlandon