Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egy uniós statisztika szerint a légiközlekedés minőségébe nem tudunk belekötni.
Az Alapblog szúrta ki az EU-s statisztikák tengerében, hogy egy 2015-ös felmérés szerint az egész unióban a magyarok voltak a legelégedettebbek a légiközlekedéssel. A blog szerzői azzal magyarázzák ezt a meglepő adatot, hogy:
akik megengedhetik maguknak a repülést, azok alapból elégedettebbek életükkel,
a légiközlekedés magánkézben van, ezért versenyképes, és "nem rohad le mindennap".
A listán a máltaiak a másodikok és a luxemburgiak a harmadikok. A legkevésbé elégedett nemzetek top 3-ja: Spanyolország, Portugália, Hollandia. Érdekes, hogy a 2013-as felmérés szerint a magyarok még a második legelégedettlenebbek voltak a spanyolok után. Ennek az lehet a magyarázata, hogy a felmérés módszertanát időközben megváltoztatták.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.