Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A neve alapján bizarr ételt, valójában egyszerű édességet alkotott a McDonald's, kár, hogy nálunk nem kapható.
Nagyot lépett a McDonald's: piacra dobta a nutellás hamburgert. Az étel persze nem tartalmaz sem húst, sem a klasszikus hamburger egyéb összetevőit, egyedül a zsemlét tartotta meg a gyorsétteremlánc, és nutellát tömött bele. Az újdonságot, ami a kép alapján inkább egy töltött fánkra hasonlít, a lánc olaszországi Facebook-oldalán mutatta be, és az Independent szúrta ki.
Nem véletlenül: a Sweety névre keresztelt édesség ugyanis csak a mogyorókrém hazájában, Olaszországban elérhető. Úgy látszik, ezzel igyekszik növelni a McDonald's megroggyant népszerűségét Itáliában. Az országban a műemlékvédők vívnak komoly harcot a gyorsétterem ellen, olyannyira, hogy Firenzében már pert is indított az amerikai cég a városvezetés ellen.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.