A TV2-n tudat alatt csempészik az agyunkba Paksot

Olyan MVM Paks reklámot adtak, amely legalábbis aggályos.

  • hvg.hu hvg.hu
A TV2-n tudat alatt csempészik az agyunkba Paksot

A Forbes közzétette egyik olvasójának észrevételét, amely szerint a TV2 alig egy másodpercre megjelenő reklámot sugárzott. A kérdéses pillanatreklám az MVM illetve atomerőmű szót villantja fel, egyébként egy reklámblokk kellős közepén.

A lap által megkérdezett jogász szerint a reklámtörvénybe ütközhet az ilyen „sting”-nek bevezett reklám, mert tudatosan nem észlelhető. A pillanatreklámról egyelőre még sosem sikerült bizonyítani, hogy hatással lenne a nézőkre, ennek ellenére a szabályozás világszerte általában tiltja az alkalmazását.

A TV2 egyébként elismerte a módszer használatát, arra hivatkozva, hogy a kérdéses napon együttműködése volt az MVM Pakssal.

A sting a harmadik másodpercnél látható az alábbi videón:

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.