Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A szakmai zsűri és a közönség együtt döntötte el, hogy kit hallgatunk a legszívesebben, mikor a legtöbbször végtelennek tűnő várakozás után végre bejelentkezik az ügykezelő a vonal túloldalán.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Kreatív szaklappal, továbbá a Petőfi Rádióval együttműködésben, a Multicom támogatásával ötödik alkalommal is megrendezte hagyományos Call Center Hangszépségversenyét – írja a Kreatív.hu.
A versenyre, melyre telefonos ügyfélszolgálatosként dolgozók jelentkezhettek, összesen 120 nevezés érkezett. Közülük a zsűri a 10 legkellemesebb női, illetve férfi hangot választotta ki, majd a közönség szavazhatott arról, hogy kik legyenek a dobogósok. Ezen túl szakmai különdíjakat is kiosztottak a zsűri kedvenceinek.
A női győztesek:
1. Darvas Viktória Éva / UPC
2. Mácsai Krisztina / Clearwater
3. Nagyné Szőke Krisztina / E.On Ügyfélszolgálat
Férfiak:
1. Varga Zsolt / Magyar Telekom
2. Kovács Gergely / Telenor
3. Gintner Máté / Instrum Justitia Zrt.
Szakmai különdíjasok:
Darvas Viktória Éva / UPC
Pőcze Zoltán / E.On Ügyfélszolgálat
A hangokat itt hallgathatja meg.
A zsűri tagjai: Sipos Dávid Günther, a Petőfi Rádió műsorvezetője, Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese, Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke, Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagja.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Jó eséllyel simán lekörözi majd a Tisza Párt ősszel startoló előválasztása nemcsak a hasonló, 2021-es ellenzéki akció 663 ezres adatát, de még a Nemzet Hangja szavazás 1,1 millió résztvevővel beállított saját rekordját is. A megvalósítás logisztikai rémálom lesz komoly buktatókkal, ráadásul a siker mellett politikai veszélyekkel is járhat.
A Tisza Párt szerint visszataszító, hogy a Fidesz és a propagandája az önkénteseik után kutakodnak.
A parkoláson évente 120 millió forintot tud megtakarítani a Hegyvidék, a közétkeztetés ára nem nőtt, és több üzemeltetési munka is olcsóbb lett az új közbeszerzési rendszerben.
Az „aki akar, az dolgozhat” kijelentés ugyanakkor számos vidéken nem több, mint hiú ábránd.