Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Kereskedelmi szövetség vezetője a tévében tette fel a költői kérdést: jól mérték-e fel a kereskedők a fekete pénteki igényeket?
Az Országos Kereskedelmi Szövetség szerint kérdéses, hogy a fekete péntekre a webes kereskedelemben érintettek rendesen felmérték-e az igényeket. Vámos György az M1 aktuális csatorna szombat délelőtti műsorában a pénteki webkereskedelmes akciókkal, illetve az ebből adódó problémákkal kapcsolatban azt mondta, a neten vásárlóknak azt kell megérteniük, hogy amikor megnyomják a gombot, akkor más is megnyomhatja, ezért hamar elfogyhat a termék.
Hozzátette: volt már a magyar kereskedelem történetében olyan eset, hogy az akciós áru öt perc alatt elfogyott. Ilyenkor a fogyasztóvédelem és a Gazdasági Versenyhivatal is vizsgálódik az igényfelméréssel kapcsolatban. Az elnök szerint évente 30 százalékkal bővül a netes kereskedelem, az idei évben is hasonló mértékű bővülésre lehet számítani, és Magyarország szerencsés helyzetben van, mert a hagyományos üzletek forgalma is növekszik.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.