szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Százból egy mondja azt, hogy nagy hatással van rá a hirdetés.

Egy 11,5 ezer vásárló megkérdezésén alapuló angol felmérés eredménye szerint a mintában részt vevőknek mindössze egyetlen százaléka mondta azt, hogy a karácsonyi reklámok nagyban befolyásolják a pénzköltését – írja a The Guardian.

A MoneySavingExpert.com által végzett felmérésből az is kiderült, hogy a vásárlók 69 százalékát egyáltalán nem hatja meg a karácsonyi reklámozás – inkább csak a show részeként tekintenek a szezonális hirdetésekre.

A reklámokba idén is óriási pénzeket ölő cégek szomorúan vehetik tudomásul, hogy a válaszadóknak csak 6 százaléka mondta, tetszik neki valamelyik hirdetés, de nem emlékszik, melyik márkához tudná kötni azt. Ráadásul 9 százaléknál kontraproduktív a hirdetés, ők kifejezetten elkerülik azt a boltot vagy láncot, amelynek a karácsonyi reklámját megnézték.

A boxer viszi a show-t az idei karácsonyi szezonindító John Lewis-reklámfilmben

Berúgták a britek a karácsonyi motort, megjelent az idei John Lewis-reklámfilm, indulhat a kommerciális téboly.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!