szerző:
hvg.hu

Százból egy mondja azt, hogy nagy hatással van rá a hirdetés.

Egy 11,5 ezer vásárló megkérdezésén alapuló angol felmérés eredménye szerint a mintában részt vevőknek mindössze egyetlen százaléka mondta azt, hogy a karácsonyi reklámok nagyban befolyásolják a pénzköltését – írja a The Guardian.

A MoneySavingExpert.com által végzett felmérésből az is kiderült, hogy a vásárlók 69 százalékát egyáltalán nem hatja meg a karácsonyi reklámozás – inkább csak a show részeként tekintenek a szezonális hirdetésekre.

A reklámokba idén is óriási pénzeket ölő cégek szomorúan vehetik tudomásul, hogy a válaszadóknak csak 6 százaléka mondta, tetszik neki valamelyik hirdetés, de nem emlékszik, melyik márkához tudná kötni azt. Ráadásul 9 százaléknál kontraproduktív a hirdetés, ők kifejezetten elkerülik azt a boltot vagy láncot, amelynek a karácsonyi reklámját megnézték.

A boxer viszi a show-t az idei karácsonyi szezonindító John Lewis-reklámfilmben

Berúgták a britek a karácsonyi motort, megjelent az idei John Lewis-reklámfilm, indulhat a kommerciális téboly.

Állj mellénk!

Köszönjük a több mint 4000 tagnak és támogatónak, akik idáig
45 millió forinttal segítették munkánkat.
Ha neked is fontos a minőségi újságírás, csatlakozz!
Tagadja a somlóvásárhelyi plébános, hogy megütött volna egy tanárnőt

Tagadja a somlóvásárhelyi plébános, hogy megütött volna egy tanárnőt

Lélektani határt léptek át a balatoni négyzetméterárak

Lélektani határt léptek át a balatoni négyzetméterárak

Forradalmi vértisztító eljárással kísérleteznek Szegeden

Forradalmi vértisztító eljárással kísérleteznek Szegeden

Van ám nagyobb is az Ausztráliánál talált holdhalnál, ez például akkora, mint két ember – videó

Van ám nagyobb is az Ausztráliánál talált holdhalnál, ez például akkora, mint két ember – videó

Kevésnek bizonyult a BKK buszkapacitása

Kevésnek bizonyult a BKK buszkapacitása

Stranger Things 3.: A gyerekek megnőttek, de a szörnyek maradnak – előzetes

Stranger Things 3.: A gyerekek megnőttek, de a szörnyek maradnak – előzetes