Kiszervezi védelmi ipari érdekeltségeit a magyar állam
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
A Magyarország jobban teljesít és a Tudta? után az új szlogen: Magyarország erősödik.
Kezdődhet az újabb kormányzati kampány, ezúttal a Magyarország erősödik szlogennel hirdethetik a sikereiket. Hogy pontosan mennyiből, azt egyelőre nem tudni. Összehasonlításnak mindenesetre jó alap lesz, hogy a menekültügyi népszavazás 15 milliárdosra becsült költségéből nagyjából 8 milliárdot a plakátkampány vihetett el.
Elindul a 2017.kormany.hu oldal is – egyelőre ez nem működik, csak egy olyan linkre irányít át, ahol leírják a sikerkampány fő üzeneteit.
A kormány nyolc fő pontban reklámozná saját magát:
- Nő a családi adókedvezmény
- Nő az orvosok, ápolók és tanárok bére
- Növekszik a gazdaság
- Ingyenes étkezés 318 ezer gyermeknek
- 25 százalékkal nő a szakmunkás-minimálbér
- 10 millió forint otthonteremtésre
- Csökken az internet áfája
- Sok százezer új munkahely
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. A cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változások kerülnek bemutatásra.
Még mintegy 186 milliárd forint kedvező feltételű pénzügyi forrás érhető el az EXIM-nél a Demján Sándor Program keretében meghirdetett konstrukciókban.
Nem az Amazon-alapító Jeff Bezos múlt heti esküvője volt az első celebesemény Velencében, de még egyik sem váltott ki ekkora tiltakozást. A közel 50 millió dolláros nászünnep a mérhetetlen pazarláson túl a társadalmi érzéketlenség jelképévé is vált.
Magyar Péter sem hagyta szó nélkül.