Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Magyarország jobban teljesít és a Tudta? után az új szlogen: Magyarország erősödik.
Kezdődhet az újabb kormányzati kampány, ezúttal a Magyarország erősödik szlogennel hirdethetik a sikereiket. Hogy pontosan mennyiből, azt egyelőre nem tudni. Összehasonlításnak mindenesetre jó alap lesz, hogy a menekültügyi népszavazás 15 milliárdosra becsült költségéből nagyjából 8 milliárdot a plakátkampány vihetett el.
Elindul a 2017.kormany.hu oldal is – egyelőre ez nem működik, csak egy olyan linkre irányít át, ahol leírják a sikerkampány fő üzeneteit.
A kormány nyolc fő pontban reklámozná saját magát:
- Nő a családi adókedvezmény
- Nő az orvosok, ápolók és tanárok bére
- Növekszik a gazdaság
- Ingyenes étkezés 318 ezer gyermeknek
- 25 százalékkal nő a szakmunkás-minimálbér
- 10 millió forint otthonteremtésre
- Csökken az internet áfája
- Sok százezer új munkahely
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.