Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A német csapatnak jövőre 300 ezer dollárral több nevezési díjat kell fizetnie, mint 2015-ben.
A Forma–1-es csapatoknak minden szezon előtt egy előre meghatározott összegű nevezési díjat kell befizetniük a Nemzetközi Automobil Szövetségnek (FIA). Ezen felül az előző világbajnokságban megszerzett pontjaik alapján további pénzeket kell átutalniuk a FIA számlájára.
Az aktuális világbajnok külön kategóriát képvisel ennek meghatározása során: a Mercedesnek minden megszerzett pont 6194 dollárt ér, míg a többi csapatnak 5161 dollárt kell fizetnie – írja az m4sport.hu.
Az idei szezonban Nico Rosberg és Lewis Hamilton összesen 765 pontot gyűjtött, így a 2017-es nevezéshez a Mercedesnek 5,2 millió dollárt (ebből az alapdíj mindössze 500 ezer dollár) kell fizetnie, ami 384 ezer dollárral több, mint 2015-ben, és egyben rekord a Forma–1 történetében.
Még rosszabbul járt a Red Bull: az osztrák csapat nevezési díja 1,45 millió dollárral lesz több tavalyhoz képest. A Williams ezzel szemben 614 ezer, a Renault 361 ezer, a Sauber 175 ezer, a Ferrari pedig 155 ezer dollárt spórolt meg gyengébb szereplésével.
Annyira azért nem kell félteni a csapatokat, ugyanis a 21 futamos bajnokság miatt nemcsak a nevezési díjak nőttek, hanem a Forma–1 bevételei is. A FIA így is jól járt; a szövetség összesen 17,4 millió dollárral lett gazdagabb a csapatoknak köszönhetően.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
A hánykolódó gép sötétbe borult fedélzetén sikoltoztak az utasok.
„Meglátom majd, hogy kinek a hibája” – mondta arról, hogy fog dönteni az ukrajnai háború ügyében.
Kinek és miért állna érdekében, hogy saját hitelét rontva torzítson az adatokon?
Ókovács Szilveszter szerint az éneklés bizonytalan volt, számos hanghibát is felfedezett.